Suoritettuani kurssin tehtävät en koe, että asenteeni tai käyttäytymiseni olisi muuttunut. Sosiaalisen median hyödyntämissuunnitelmastani tuli käyttökelpoinen ja aion tehdä vastaavia suunnitelmia töihin jatkossakin. Kurssilla ei ollut kovin paljoa materiaalia, mutta etsin sosiaalisesta mediasta kertovia artikkeleja netistä ja tutustuin sen hyödyntämiseen itsenäisesti. Tavoitteeni oli oppia hyödyntämään sosiaalista mediaa ja oppia siitä jotain uutta, mutta mielestäni sen saavuttamiseksi olisin odottanut paljon kattavampia materiaaleja kurssin puolesta.
Oppimistehtävä 4 Sosiaalisen median hyödyntämissuunnitelma Kesärekrytointikampanja Työskentelen myyntitiimin tiimipäällikkönä. Loin kesäksi rekrytointisuunnitelman, jossa hyödynnetään Instagramia ja Duunitoria työntekijöiden hankkimiseksi. Kohderyhmää ovat myynnistä kiinnostuneet vuonna 2022 18 vuotta täyttävät nuoret sekä 18-25-vuotiaat opiskelijat tai vastavalmistuneet henkilöt. Kesärekrytointikampanjan tarkoituksena on hankkia yritykseen uusia työntekijöitä paikkaamaan vakituisten työntekijöiden kesälomia. Kampanjan myötä työllistyneillä on mahdollisuus jatkaa töissä myös kesän jälkeen. Instagram-tilille jaetaan työyhteisöstä viikoittain materiaalia mm. yhteisistä virkistyjäisistä, myyntikilpailuista ja toimiston arjesta. Työntekijät saavat halutessaan vuorotellen päivittää sosiaalista mediaa, jotta Instagram-tilillä nähdään mahdollisimman vaihtelevaa ja mielenkiintoista sisältöä. Samanaikaisesti kesärekrytointi on auki Duunitorissa. Työnhakijat pääsevät Duunitorin ilmoituksen ...
Kommentit
Lähetä kommentti